pátek 29. června 2012

Poslední den školy!

Pro někoho je poslední den školy, pro nekoho jenom začínající víkend, ale ať žije pátek! Doufám, že spousta zvás měla na vysvědčení vyznamenání a kdo neměl (tak jako já) tak vůbec nevadí! No co, jsou to jen známky. ;)

Dneska po škole jsem jela do Karviné, jelikož mi nejelo nic domů. Zaběhla jsem se podívat do elektra (kde jsem hledala nějakou funkční kůlmu, ale žádnou jsem nenašla :( Pak jsem se šla podívat do GATE, byla tam spousta moc pěkných halenek! Ale jelikož jsem neplánovala návštěvu obchodů, neměla jsem u sebe peníze. Nyaa~~ ale jedna halenka se mi hrazně líbila! Asi si ji koupím -.-" A to jsem měla v plánu šetřit na spodničku, šaty a nějakou tu sunki -_-Chjoo potřebuju víc peněz než 100 na týden, z toho si  nic nenašetřím. Zlatá brigáda! Za peníze z ní si sice koupím velmi pěknou postel, ale na oblečení mi nezbyde -.-" Asi řeknu našim, jestli by do té postele nešli napůl ^^"



Musím ale říct, že se v naší hypernově velmi zhoršily kokteily :( Velmi mě to mrzí, jelikož jsem si na nich vždycky opravdu pochutnala! ^^" Ale dám jim ještě šanci, snad to bylo naposledy :)
(Fotografie je pouze ilustrační)

2 komentáře:

  1. OMG ta postel!!! je úžasná *_*

    OdpovědětVymazat
  2. Já víím! *__* Musím tady hodit mou fotku jak ji mám pěkně v pokojíčku ^^

    OdpovědětVymazat