pátek 6. července 2012

Lolitky? V Ostravě?

Anooo, v Ově jsou taky zastánkyně loli stylu! V neděli jsem poznala 2 lolitky, jsou hrozně milé a cute. Od Silvi jsem dostala spodničku, za kterou nic nechtěla O_o říkala jsem, že ji klidně zalpatím ale ona nechtěla ("Hloupý co dává, hloupější co nebere") a od Suzi jsem dostala růžovou mašli do vlasů ^^ Bylo to milé :) Ale nečekala jsem, že něco dostanu -.-" Sešly jsme se na nádraží na Stodolní, odkud jsme šly do Nové Karoliny. Tam jsme seděly, povídaly si a koupily si krokety :D Jedla jsem je kvůli zubům jako babička -.-" Ale byly dobré! Seděli jsme fain. Aneb klimatizace je skvěla! Poté jsme se šli podívat po obchodech, kde jsem viděla úžasné náramky s náměty Londýnu a Paříže! Já je prostě chcu! Až se tam ukážu po druhé, budou moje :3 Teda, pokud to tam najdu ^^" Potom mě holky odvedly na zastávku a já odjela tramvajkou na hlavák :)











Žádné komentáře:

Okomentovat