sobota 13. října 2012

Proč najednou tolik článků?

Protože jsem si nikdy nenašla chvilku, kdy zde psát! Celkem je to pro mě náročné udělat nějaký článek, vždycky ho rozepíšu, pak příjdu na to, že mi něco chybí a jen ho uložím a nezveřejním :/// Tak dám hned několik článků za jeden den, budu to takto dělat často :D a pokud by to někoho žralo, tak jako moje češtinářské chyby, tak ať to tu raději ani nečte :) ještě příjde článek o mém novém čtyřnohém kamarádovi a závislosti zvané sherlosk holmes!
Děkuji všem co to tu čtou, sama vím, že vás moc není :D ale možná, když budu články psát častěji, tak se někdo najde a možná budu mít i nějaké stélé čtenáře :) Pokud by měl někdo nějaký problém nebo připomínku tak můžete psát do komentářů nebo na email taskal@seznam.cz (ano není to můj reálný email, ale vše se mi přeposílá na jeden)

Všechny zdraví Melik ;o)
(Obrázek tvořen Inifusem)

Žádné komentáře:

Okomentovat