čtvrtek 3. ledna 2013

Vánoce, vánoce, odcházejí....

Jelikož se zde moc neangažuji a slibovala jsem si, že budu, rozhodla jsem se to vzít znovu (ano vím, není to poprvé, co toto píšu) do svých rukou. V tomto článku mám v plánu poreferovat Vám o mých vánocích doma a Silvestru strávený mimo teplo domova.

Jak probíhaly přípravy na vánoce?
Jako každý rok stejně, možná i hůř! Maminka mi doma šílela, že nic není hotové a se sestrou se odmítáme hnout ze židle (odpověď učím se, nebere... ví, že kecám). Jelikož letos bylo cukroví na mě a na sestře, dopadlo to nakonec tak, že jsem pekla já a sestra dělala linecké (koupily jsme si nové formičky, lilie), když jsem upekla první perníčky, byla jsem nadšená! Byly krásně měkké a ani jedna várka nebyla spálená! Jenže přišel zvrat. Začaly tvrdnout až se s nimi daly cihly drtit na prášek. Byla jsem z toho nešťastná, nakonec jsem chtěla zkusit mou malou teorii a dala jsem mezi ně sklenici vody, po týdnu byly krásně měkoučké a vláčné! (Maminka mi sice tvrdí, že to tou skleničkou nebylo ale já si zůstanu u svého a budu si říkat jak jsem dobrá) Byly tak dobré, že jsem je ani nestihla vyfotit oznobené a snědli mi je ^^ Mám z toho radost, aspoň vím, že chutnaly. Pak jsem dostala jako správný experimentátor chuť udělat nějaký nový druh, na internetu jsem si našla recept na Bílé Myšky. Jsem na ně hrdá, ale bohužel jsem si musela upravit recept aby se daly slepit. Byla celkem hrůza je dělat, trvalo mi to moc dlouho a to jsem dělala jenom poloviční dávku. Pak mi doma bylo zděleno, že je ani nechtějí jíst, protože jich je málo, moc z nich teda nakonec nemám radost, jelikož je doma nikdo moc nejí, ikdyž mi tvrdí jak moc jsou dobré. Všechny možné přípravy mi kazila jako vždy naše Sissinka, měla tendence doslova krást cukroví, přestože ji z toho je vždy špatně. Ať jsem uklízela, nebo pekla, byla prostě všude, ale aspoň doma nebyla nuda, přestože jsem měla hodně často chuť ji zabít!


Jaké byly dárky?
Přestože dárků bylo málo, můžu říct, že byl Ježíšek letos štědrý. Myla jsem určitě mooooc hodná
  • První co jsem našla byly každoroční ponožky, bez kterých prostě nejsou vánoce! :D
  • Další byl odžmolkovač, který jsem celkem dosti potřebovala vzhledem stavbu mých halenek.
  • Kosmetická taška (Nejspíše si o mě Ježíšek myslí, že se nemyji, protože jsem letos dostala 3 takové dárky) 1 jsem dostala od mé kamarádky Kiki, další od Janči a nakonec mi jednu pořídila maminka, že se ji ta taška zdála pro mě praktická, jelikož furt někam jezdím :D
  • A nakonec se objevil! Nejvymodlenější dárek! Notebook, který si přeji už asi 2. rokem, jelikož můj počítač je opravdu zastaralý a nefunkční a celé ty 2 roky jsem fungovala na otcově. 
  • Nakonec samozřejmě zaperlili přítel, který ví co chci a sehnal mi krásný batůžek vypadající jako Panda!! Jsem z něho nadšená, jenže se ho bojím nosit abych si ho nezničila :( 

 


Jaký byl Silvestr?
Jelikož jsem se na mě docela dost rozepsala u vánoc, tak Silvestr zkrátím. Rodiče mi dovolili odjet na 3 dny k příteli, takže jsem silvestra strávila v kruhu jeho rodiny, hráli jsme karty o skleničku friska a skleničku piva, jelikož jsem neměla ani celé pivo ani celé frisko, můžu si gratulovat! Další Silvestr, který jsem strávila ve střízlivém stavu. Byla jsem moc ráda, že mě naši pustili, jelikož to vypadalo, že mě vůbec nikam nechtějí pustit. ale asi si uvědomili, že mi přece jen za 5 měsíců bude 18let. Když se večer bouchalo, bála jsem se o zdraví okolí, přítelovi totálně na šrot opilí sousedi házeli dělobuchy rukou a následně po lidech! Naštěstí jim bylo vynadáno ostatními a stáhli se do ústraní.


Vlastně, slib jsem splnila a další článek byl sepsán. doufám, že to i někdo čte! Sice návštěvnost skoro nulová, ale co nadělám, nejsem zrovna člověk, který by se dobře "četl". Ale děkuji těm, kteří si mé články jednou na uherský rok přečtou.
Zase na viděnou,
Vaše Melik Soka

Žádné komentáře:

Okomentovat