pátek 5. července 2013

Domácí puťka

Stala se ze mě od začátku prázdnin domácí puťka, už od 8 rána dělám vše proto aby náš velký dům byl krásně upravený a uklizený. Zvládla jsem už umýt všechny okna, detailně naleštit kartáčkem na zuby (Né mým, ale tím co zůstal po bývalém příteli) vodovodní kohoutky, dokonce jsem se ještě více spřátelila s mým psem! :) Naše krásná Sissinka se mi rve do postele, každý večer mi CHRÁPE do ouška a tulí se ke mě. Je pěkné, že mě má tak ráda, ale ono je vedro! T_T Upřímně více než jako domácí puťka se cítím jako žena na mateřské! :D Dokonce i to dítě mám :D Je velké chlupaté a věčně protivné. (Pořád mám na mysli svou Sissi, na normální dítě se určitě necítím)
 (Tohle dělala vedle mne, v době, kdy jsem psala článek  ^ )

Za dobu mé vlády se mi povedlo sehnat nové skříně do předsíně ^^ krásné bílé z ikey, sice nejsou vůbec můj styl, nejraději bych to měla v retru, baroku, nebo renesanci ^^ ale bohužel, nežiji tu sama a hlas většiny byl silnější, takže hurá na skládání skříní a uklízení věcí ^^



Žádné komentáře:

Okomentovat