středa 3. července 2013

Shrnutí loliSrazu, cyklistiky a povodní

Takže, opět jsem zde dlouho nic nepsala a to se stala velká spousta nových věcí. ^^

Tak nejdříve jsem navštívila Ostravské sraz Lolitek, na které se mi sice původně nechtělo, ale řekla jsem si, že jsem to už slíbila, je daná rezervace a přece jen bych se neměla tak moc stranit ostatním.
Když jsem dorazila, potkala jsem se s kamarádkou a potom přišli ostatní, velice milí lidé ^^ Cítila jsem se mezi nimi divně, všichni tak perfektně nastrojeni a já doma nebyla schopna ani najít svou mašli do vlasů, bylo to hrozné, ale nikdo mě nekritizoval, tak to bylo fain ^^ podle mě to byl moc dobrý den, se spousty zážitků :3 (Nejen na samotný sraz ale i na cestu na sraz)








Dále jsem byla už jen s kamarády venku, dokonce jsem na jednom "cyklistickém" výletě vypila sama velké pivo! O_o (ano, vím, v poslední době nějak moc piju) bylo dobré, ale obsluha byla perfektní, dokonce si i utahovala z mé opilosti po jednom pivě ^^ takže obsluha za mě dostává +5 bodů ^^ na pivo jsme si daly špagety, které nebyly nijak extra ale na hospůdku byly dobré :) Takže každému jen doporučímStatek v Dětmarovicích ^^

Co dál? Jak byly velké deště, které trvaly podle mě dost dlouho způsobili v naší malé obci celkem paseku! Musím uznat, že protipovodňové opatření udělaly kvalitně, ale najednou byla voda, i tam, kde se nikdy nedostala (to mám pouze z doslechu) já sama jsem koukala jen na část tady u nás, takže moc informovaná nejsem (Měla jsem vyslechnou jednoho mého kamaráda, který dělá dobrovolného hasiče a né kecat o tom, jak pěkně svítí sluníčko :D )

Ahh... Jelikož jsou prázdniny, tak se pokusím postovat častěji :D (U mě to jsou celkem sliby chyby) dneska už toho více nevykouzlím, bohužel, po dnešním namáhavém dni je můj mozek zcela vyčerpán, tak všem přeji pěkné spinkání :3

Žádné komentáře:

Okomentovat