úterý 19. listopadu 2013

AkiCon 2013

Sedím si tak u televize, koukám na svou dětskou lásku Star Wars a pomalu mi dochází, že jsem ještě neudělala žádný článek o AkiConu, který je už dávno za námi. Proto otevírám chrome a najíždím na blog.



 




A je to tady, už píšu! :3

Při balení na Aki, jsem nevěděla který kufr si vzít, měla jsem se do něj balit s mou sestrou, ale 2 spacáky karimatka a nějaké to oblečení zabíralo hrozně moc místa. Ale nakonec jsme byly dobré a nabalili jsme se do něj. Večer před odjezdem, jsem se rozhodla, že udělám nějaké sušenky, abychom tam nejeli s prázdnou. Když jsem na druhý den šla s kufrem a všemi těmi sušenkami, bylo něco šíleného ubránit je, před hladovými krky ve škole, které snědly málem celou krabičku. Naštěstí jsem byla šikovná a ubránila jsem menší zbyteček.

Když jsem nasedla do vlaku, jela jsem s prapodivnými lidmi, kteří nebyli DIVNÁCI, což bylo divné. :D Cesta až na jednu roztahanou paní asi na 20 metrech kolejové trati byla celkem v klidu, jen se mi udělalo nevolno, když jsem uviděla poloviční ruku, mírně na maděru, chudák paní. :( Když jsem konečně dojela do Prahy, vydala jsem se směr metro a doufala jsem, že ještě pojede. Měla jsem štěstí a jelo! Při kupování jízdenek jsem si udělala celkem slušný trapas, jelikož už ze zvyku z Ostravy jsem pána, která prodával lístky, pěkně požádala o patnácti minutovou, kterou v Praze nevedou, ale kdo to měl vědět? :D Při vylézání z metra mi asi 3x zvonil mobil, která jsem kvůli kufru neměla jak zvednou a zapomněla jsem na to.
Když jsem přišla k legendární KC Zahradě, všichni návštěvníci na mě koukali pěkně škaredě, jelikož jsem se prodírala davem ku předu a každý myslel, že předbíhám. (Svým způsobem jsem předbíhala, jelikož jsem šla vchodem pro ORG :D ) Když jsem se přivítala a zbavila se kufru, vytáhle jsem sušenky. Po těch se doslova zaprášilo! Jelikož jsem měla štěstí, šlo se hned do nějaké asijské restaurace, kde mi doteď vždy chutnalo. A ano, když jsem přijela měla jsem hlad jako blázen! Po příchodu zpět jsem rovnou nastoupila na službu, v mé oblíbené šatně. Měla hroznou radost, když jsem se dozvěděla, že mám všechny služby na šatně, jsem tam nejraději a člověk se tam nikdy nenudí :3

Upřímně, celý Aki vezmu velmi rychlou zkratkou.

Z celého AkiConu jsem viděla 1 přednášku, kterou měla připravenou má kamarádka s loďkou na hlavince, Křehká Figurka, která měla fenomén kawaii. Bohužel, z přednášky mám kvůli nedostatku spánku nenší časové výpadky. Byla jsem na jednom workshopu, jak jinak než o kávě, tak bych vážně nemohla chybět! A velmi užitečnou hru Macháčka, pokud se chcete opít nějakým lepším způsobem než sama v koutě s flaškou. Jako bonus si s Aki vezu velkou alergii na koblihy, díky které dostávám při pohledu na obyčejný koblížek bulimičské příznaky. (Ale musím uznat, byly vážně dobré, jen se to s nimi nesmí přehánět). Navíc díky jednomu klučinovi vím, jak vypadá MatFyzák, který se sjede na redbulu a vodce! :D :D

Pokud to tu čirou náhodou někdo čte, a čte to někdo kdo tam byl a zpříjemnil mi pobyt na AkiConu, vzdávám velké DÍKY a také děkuji všem hlavním ORGanizítorům (Samo sebou i tem podřadným) kteří udělali tak skvělý con, toto byl legendární ročník aneb AŤ ŽIJE "FOUR NAKED GUYS"

Bohužel jsem letos nejela v mé milované lolite, takže jsem oblečená jako civil.

Žádné komentáře:

Okomentovat